Després de molts mesos, si no hi ha cap nou gir, sembla que s’acosta la normalitat d’abans.
Això sí, amb algunes diferències que la converteixen en nova normalitat.
I aquest retorn ple de coses bones, sempre ve acompanyat d’alguna pedra a la sabata. Per exemple, l’obligatorietat del registre horari. Els treballadors per haver de fitxar a l’entrada i sortida de cada torn, i a les empreses per al control i la gestió.
Els més afortunats, no han deixat de fer-ho, han pogut seguir treballant o teletreballant, però alguns sistemes de fitxatge xocaven amb les restriccions sanitàries -pel contacte- o d’ubicació -terminals físics a l’oficina quan treballes des de casa-.
Com a empresa informàtica, ens ha satisfet molt que la nostra solució del registre horari, CESinOUT, per les seves característiques no es veiés afectat per aquests hàndicaps. Al ser un programa web, tothom podia fitxar des del seu propi terminal i, a més a més, des de qualsevol ubicació.
El CESinOUT és un programa propi de Cesi, en el que intentem trobar l’equilibri entre fer-lo pràctic i de fàcil ús, respecte al compliment de l’obligació legislativa, facilitant a l’empresa la informació més útil.
Per a moltes empreses, el control horari és un problema afegit. Per això, és important la senzillesa a l’hora de fitxar per part del personal de l’empresa. Igual que és essencial que l’administració del programa sigui intuïtiva i planera. Sumant-hi un preu econòmic, tenim el cultiu perfecte. Això és el CESinOUT.
Esperem que aquesta vegada sí, el retorn a la normalitat sigui definitiu. Que les vacunes tinguin el seu efecte correcte, i que cap rebrot ens ho torni a espatllar. De fet, entre tots hem de tirar endavant i superar la situació.