Portar la gestió de la teva empresa, pot ser tan difícil com vulguis…

Amb bones eines i suficient suport: Molt fàcil

Segurament et sona allò de:

” Amb els nostres programes de gestió portaràs la teva empresa amb la màxima simplicitat, podràs fer tot això i fins i tot allò altre, som els millor programa del mercat, … ni la NASA!“

Una simple raó per pensar malament és que si tots ho diuen, com a molt un diu la veritat. Nosaltres també podríem començar dient el mateix, però inicialment només et direm una cosa:

Els nostres programes han estat desenvolupats pels nostres clients!

Difícil de creure? Els programem i treballem nosaltres, però sempre, segons el desenvolupament que ens marquen els nostres clients pel que ells i els seus negocis necessiten. Els nostres Programes de Gestió tenen totes les prestacions que han demanat els nostres clients des de l’any 1985 en què vam crear les primeres versions.

Diagrama_01

Al mercat, hi ha programes amb més prestacions que els nostres, segur. Però en trobaràs un que s’ajusti al 100% a totes les teves necessitats (reals!)? que no li sobri ni li falti res? Si el trobes, no ho dubtis, compra’l, però…CESI_programes_01p

Nosaltres només t’assegurem que la majoria de les necessitats d’una PIME o d’un autònom estan sobradament cobertes amb els nostres softwares. Si es dona el cas que necessites un punt més, allò que per a tu és imprescindible, ens podem asseure a parlar per veure com implementar-ho per a tu, com hem fet durant tants anys amb els nostres clients. I si surt un canvi de legislació? Tranquil, no la necessites només tú, tots els altres clients nostres també, ja ens preocuparem nosaltres de tenir-ho al dia quan toqui.

CesiGest i CesiCont són els nostres programes més comercialitzats!

Principals característiques:

  • Sense limitació d’empreses, exercicis i usuaris.
  • Gestió de Comandes, Albarans i Factures de compres i vendes.
  • Gestió de Magatzems i Estocs.
  • Llistats històrics de vendes.
  • Documents totalment configurables.
  • Exportació de dades a PDF, Office, etc.

Principals característiques:

  • Sense limitació d’empreses, exercicis i usuaris.
  • Pla comptable incorporat.
  • Gestió de Cobraments i Pagaments.
  • Balanços configurables.
  • Assentaments automàtics.
  • Gestió completa de l’IVA.
  • Exportació de dades a Pdf, Office, etc.

Tot i això, no en tens prou? Realment necessites molt més?

Cap problema, pots triar:

  • Vols anar per un programa a mida de les teves necessitats, només per a tu? Parlem-ne.

Naturalment, també hi haurà coses que no et podrem satisfer. Nosaltres no et direm que sí a tot, en el cas de desenvolupaments concrets o programacions a mida haurem d’analitzar les teves necessitats i t’oferirem la millor solució dins d’uns costos i prestacions raonables. La nostra voluntat sempre serà posar-nos d’acord i col·laborar, però essent conscients dels costos reals.

  • Vols una eina més global, una marca de prestigi, Sage50c.

Des de l’any 2017, CESI forma part del canal Sage Partner. Aquesta aliança amb un fabricant de software tant important com és Sage (amb més de 4 milions de clients a nivell mundial), ens ha permès incorporar al nostre catàleg de solucions el programa Sage 50cloud. Aplicació de gestió integral per al teu negoci.

Ara penses, però aquest programa no el feu vosaltres! Exacte, però departaments de la nostra empresa hi treballen, sabem perfectament com funciona. A més, el nostre departament de programació col·labora en el desenvolupament de modificacions i mòduls, per tant, tenim tot el coneixement necessari de les seves interioritats. Que et podem oferir del Sage50c:

  • Consultoria pre-implantació.
  • Instal·lació.
  • Configuració.
  • Personalització.
  • Formació als usuaris finals.
  • Suport tècnic. Resposta telefònica,via connexió remota o presencial.

Per assolir l’èxit amb un ERP, és fonamental un contacte molt estret entre implementador i el client final. Aquí estem! Et volem acompanyar en aquest projecte, aquí entre en joc l’experiència i el coneixement empresarial de CESI.

T’ajudarem a millorar!

Completa solució de comptabilitat i gestió que combina la potència d’una eina desktop amb aplicacions en línia.

  • Gestiona les teves finances, compres, vendes, inventari i / o control d’estoc.
  • Augmenta la teva productivitat gràcies a la integració amb Office, la Comunitat Sage o la gestió de codis QR.
  • Nou motor d’informes i gràfics més potents que podràs exportar i imprimir a color.
  • Incorpora 1 llicència de l’Office 365 Business Premium.

 

Si t'agrada, comparteix: