-
Pensar en INTERNET com un nou mitjà.
Explotar les propietats úniques d’Internet. Evitar continguts avorrits, fora de context i de baixa qualitat.
-
El CLIENT, primer de tot.
A quins clients volem arribar? Què és el que voldran saber? Quina informació busquen?. Els serveis i/o productes que s’ofereixen han de ser interessants.
-
Establir RELACIONS.
L’èxit dependrà que el nostre client torni a visitar la nostra Web. Adaptar el contingut de les nostres pàgines als nostres clients i mantenir-les, sempre, actualitzades.
-
Tenir clar que TOT CANVIA.
Apareixeran nous navegadors, nous protocols, nous mitjans de pagament, etc. Hem de mantenir-nos actualitzats però sense sortir dels ‘estàndards’.
-
Oferir un SERVEI, no una WEB.
El client potencial busca solucions (registres i consultes) que li estalviïn temps i diners.
-
Aprofitar el NEGOCI que ja tenim.
Fem allò que ja sabem fer. Mitjançant Internet tenim la possibilitat de fer més potent el nostre negoci actual.
-
PENSAR de manera RADICAL.
Internet canviarà el seu negoci de manera radical en menys d’una dècada. Cap negoci estarà lliure de la seva influència.
-
Tenir retorns MESURABLES.
L’única manera de justificar les inversions: comparar beneficis abans i després de l’entrada a Internet.
-
PLANIFICAR per mantenir l’èxit.
Mantenir una arquitectura tècnica que permeti créixer sense problemes i que li permeti oferir diferents serveis ara i en el futur.
-
No esperar més, FER-HO JA.
La millor estratègia és tenir la nostra web ja, abans que ho faci la competència.