• Pensar en INTERNET com un nou mitjà.

Explotar les propietats úniques d’Internet. Evitar continguts avorrits, fora de context i de baixa qualitat.


  • El CLIENT, primer de tot.

A quins clients volem arribar? Què és el que voldran saber? Quina informació busquen?. Els serveis i/o productes que s’ofereixen han de ser interessants.


  •  Establir RELACIONS.

L’èxit dependrà que el nostre client torni a visitar la nostra Web. Adaptar el contingut de les nostres pàgines als nostres clients i mantenir-les, sempre, actualitzades.


  • Tenir clar que TOT CANVIA.

Apareixeran nous navegadors, nous protocols, nous mitjans de pagament, etc. Hem de mantenir-nos actualitzats però sense sortir dels ‘estàndards’.


  •  Oferir un SERVEI, no una WEB.

El client potencial busca solucions (registres i consultes) que li estalviïn temps i diners.


  •  Aprofitar el NEGOCI que ja tenim.

Fem allò que ja sabem fer. Mitjançant Internet tenim la possibilitat de fer més potent el nostre negoci actual.


  •  PENSAR de manera RADICAL.

Internet canviarà el seu negoci de manera radical en menys d’una dècada. Cap negoci estarà lliure de la seva influència.


  •  Tenir retorns MESURABLES.

L’única manera de justificar les inversions: comparar beneficis abans i després de l’entrada a Internet.


  •  PLANIFICAR per mantenir l’èxit.

Mantenir una arquitectura tècnica que permeti créixer sense problemes i que li permeti oferir diferents serveis ara i en el futur.


  •  No esperar més, FER-HO JA.

La millor estratègia és tenir la nostra web ja, abans que ho faci la competència.


 

Si t'agrada, comparteix: