10 Consells per a fer negocis a Internet

  • Hem de pensar en INTERNET com un nou mitjà.
    Explotar les propietats úniques d’Internet. Evitar continguts avorrits, fora de context i de baixa qualitat.
  • En primer lloc el CLIENT.
    A quins clients vols arribar? Què és el que voldran saber? Quina informació busquen?. Els serveis i/o productes que s’ofereixin han de ser interessants.
  • Establir RELACIONS.
    L’èxit dependrà que el nostre client torni a visitar la nostra Web. Adequar el contingut de les nostres planes als nostres clients i mantenir-les actualitzades.
  • Hem de tenir clar que TOT CANVIA.
    Apareixeran nous navegadors, nous protocols, nous mitjans de pagament, etc. Hem de mantenir-nos actualitzats però sense sortir dels ‘estàndards’.
  • Oferir un SERVEI, no una WEB.
    Que els hi doni solucions (registres i consultes) i que estalviïn el temps i els diners dels nostres clients.
  • Aprofitar el NEGOCI que ja tenim.
    Fer allò que ja sabem fer. Mitjançant Internet tenim la possibilitat de fer més potent el nostre negoci actual.
  • PENSAR de manera RADICAL.
    Internet canviarà (o està canviant ja) el teu negoci de manera radical. Cap negoci estarà lliure de la seva influència.
  • Tenir retorns MESURABLES.
    Única manera de justificar les inversions: comparar beneficis abans i després de l’entrada a Internet.
  • PLANIFICAR per mantenir l’èxit.
    Mantenir una arquitectura tècnica que permeti créixer sense problemes i que et permeti oferir diferents serveis ara i en el futur.
  • No esperar més, FER-HO JA.
    La millor estratègia és tenir les nostres planes a Internet ja, abans que ho faci la competència.
Si t'agrada, comparteix: