Feia temps que tenia pensat escriure aquest article ja que em cansa molt haver de repetir tantes i tantes vegades que nosaltres som professionals i, per tant, no fem “Webs barates”.

Un exemple real:

ChisteWeb_01p

Molta gent ens ve demanant que volen donar visibilitat a la seva empresa en Internet i que els hi fem un pressupost, fins aquí tot be, cap problema.

Quan veuen el pressupost comencen les objeccions: que si “fulanito” ho fa més barato, que si amb l’empresa 1and1 fins hi tot me la puc fer jo, …

Evidentment podem fer una Web per 150 euros… però no volem !

Anem per pams…

Si la teva principal preocupació és el preu no estàs en el lloc adequat, no perdem més el temps, ni tu ni jo, prefereixo que te la faci un altre.

Has de tenir molt clar que la Web de l’empresa és un nou canal de venda i en un mercat de milers, fins i tot de milions de competidors cal invertir adequadament per fer-la visible i atractiva als possibles compradors; cal també possicionar -la en els principals cercadors (Google, Yahoo, etc); cal protegir-la al màxim de possibles atacs; i paro de comptar per no donar més pistes.

¿Has pensat quant et costaria muntar una botiga de roba (o del que sigui) en un local cèntric de la teva ciutat?

Fer-la tu mateix?: jajaja això ja és per riure una bona estona; ¿estàs insinuant que no cal saber gaire res per fer una Web? ¿tens idea de disseny, de programació, de servidors, dominis, màrqueting on-line, SEO, seguretat informàtica, etc. etc. etc.?. Si és així endavant, ets un crack !.

  • Canviar l’oli d’un cotxe és el més senzill del món, tan sols has de saber descargolar i cargolar un cargol i per fer-ho la immensa majoria portem el cotxe al mecànic, ¿per què?, dons perquè al final no et quedaria temps per dedicar-te al teu negoci que és el que veritablement importa… o no?. Aquí el refranyer espanyol té una bona frase “zapatero a tus zapatos”.

Dedica el teu temps a millorar el teu negoci i deixa que els professionals se’n cuidin de la resta.

Bé, si has arribat fins aquí i no t’has emprenyat gaire vol dir que possiblement ens podem entendre i establir una bona relació.

Reflexionem: Si calculem el preu basant-nos en el temps que triguem en fer la feina, resultaria que com més experts siguem menys diners guanyaríem ja que seriem més àgils en fer la feina, trobaríem solucions més ràpidament i entregaríem els projectes en menys temps.

¿Veus el problema?

Això ens obligaria a agafar més i més projectes i finalment implicaria una rebaixa en la qualitat dels treballs realitzats.

Així és com funcionen els “proveïdors”, el seu objectiu és vendre més i més i més; nosaltres no volem ser el teu “proveïdor”, volem ser el teu “soci”, donar-te solucions i aportar tota la nostra experiència per a satisfer les teves necessitats.

Per tant, calculem el preu dels projectes tenint en compte el temps, el que fem, el que sabem i el benefici que et reportarà la nostra feina.

No et preocupis ni t’espantis, els nostres preus no són desorbitats, a més som molt flexibles en les formes de pagament, vull que entenguis i valoris la nostra feina, però també vull que sàpigues que ens agafem els projectes molt seriosament, el nostre objectiu és ajudar-te a millorar la teva empresa, el teu èxit serà el nostre èxit, no ens interessen els clients a curt termini, volem relacions llargues i fructíferes per ambdues parts.

Posem a la teva disposició tots els nostres coneixements i experiència (més de 30 anys són molts anys!) perquè el teu negoci on-line arranqui amb força i estigui optimitzat des del primer moment.

Si estàs d’acord amb tot el que t’he exposat aquí, no dubtis en posar-te en contacte amb mi i en parlem.

PereCantenys_CESI

 

 

 

 

 

Si t'agrada, comparteix:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *